Contact

Contact:

Suggesties:

Natuurlijk zijn er altijd zaken voor verbetering vatbaar. Wij stellen uw suggesties en verbeteringen zeer op prijs. Dus heeft u een goed idee of heeft u een tip voor verbetering van informatie voorziening, aflevering, service, product aanbod? Laat het ons weten alstublieft weten. U kunt uw suggesties en/of verbeteringen doorgeven aan onze klantenservice telefoonnummer: 073-5320393


Klachten:

Alle klachten in verband met de levering, kwaliteit, hoedanigheid van het product of iedere andere klacht, zullen door voordeligwitgoed serieus in behandeling worden genomen. U dient een klacht kenbaar te maken bij de Klantenservice van voordeligwitgoed: telefoonnummer 073-5320393. Voordeligwitgoed zal binnen 10 dagen de klacht proberen op te lossen. Voordeligwitgoed zal u hierover schriftelijk (via fax, brief of e-mail) of telefonisch berichten.

Online geschillenbeslechting

Het Europese ODR-platform?

ODR is een afkorting voor Online Dispute Resolution, Engels voor onlinegeschillenbeslechting. Het betreft een internetplatform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen voortvloeiend uit e-commerce buiten de rechtbank op te lossen. Het hele proces van buitengerechtelijke geschillenbeslechting gebeurt via het internet. Lange en dure rechtszaken kunnen zo vermeden worden en het vertrouwen van de Europese consument om ook buiten de eigen landsgrenzen te shoppen wordt versterkt.

Voor welke problemen?

Het ODR-platform heeft betrekking op:

Consumentengeschillen die voortvloeien uit e-commerce.

Voorbeeld ter duiding: Ik koop als Belg een wasmachine van een webshop uit Nederland, maar de wasmachine vertoont enkele defecten. De verkoper helpt me niet, dus beslis ik om via het Europese ODR-platform tot een buitengerechtelijke oplossing proberen te komen.

Klik hier voor een link naar het ODR-platform

Meer informatie? Stuur een e-mail naar info@keukenwinkelinvinkel.nl of info@voordeligwitgoed.be